Advertising Next
1364 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v
současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v
digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a
nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních
pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také
autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live
Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé
londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí
chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací
také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického
designu. Text v angličtině.
Almost overnight the digital revolution has turned the rules
of branding on their head. What matters now is not size, but
attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in
mindset. The campaigns in this book enable small companies to think
big – and force big companies to act small.
This new guide to success in the contemporary communications
age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour
in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent
campaigns.
Packed with vital content and analysis:
• 17 fundamental groundrules for everyone in advertising,
communications and business
• Defines a new set of rules for brand behaviour in the
digital age, detailing 17 mantras for success
• Features many seminal campaigns and analyses their success,
including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’
Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is
also the author of 'Advertising is Dead. Long Live
Advertising'.
150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v
současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v
digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a
nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních
pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také
autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live
Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé
londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí
chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací
také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického
designu. Text v angličtině.
Almost overnight the digital revolution has turned the rules
of branding on their head. What matters now is not size, but
attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in
mindset. The campaigns in this book enable small companies to think
big – and force big companies to act small.
This new guide to success in the contemporary communications
age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour
in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent
campaigns.
Packed with vital content and analysis:
• 17 fundamental groundrules for everyone in advertising,
communications and business
• Defines a new set of rules for brand behaviour in the
digital age, detailing 17 mantras for success
• Features many seminal campaigns and analyses their success,
including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’
Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is
also the author of 'Advertising is Dead. Long Live
Advertising'.
150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v
současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v
digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a
nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních
pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také
autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live
Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé
londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí
chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací
také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického
designu. Text v angličtině.
Almost overnight the digital revolution has turned the rules
of branding on their head. What matters now is not size, but
attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in
mindset. The campaigns in this book enable small companies to think
big – and force big companies to act small.
This new guide to success in the contemporary communications
age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour
in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent
campaigns.
Packed with vital content and analysis:
• 17 fundamental groundrules for everyone in advertising,
communications and business
• Defines a new set of rules for brand behaviour in the
digital age, detailing 17 mantras for success
• Features many seminal campaigns and analyses their success,
including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’
Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is
also the author of 'Advertising is Dead. Long Live
Advertising'.
150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v
současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v
digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a
nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních
pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také
autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live
Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé
londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí
chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací
také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického
designu. Text v angličtině.
Almost overnight the digital revolution has turned the rules
of branding on their head. What matters now is not size, but
attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in
mindset. The campaigns in this book enable small companies to think
big – and force big companies to act small.
This new guide to success in the contemporary communications
age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour
in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent
campaigns.
Packed with vital content and analysis:
• 17 fundamental groundrules for everyone in advertising,
communications and business
• Defines a new set of rules for brand behaviour in the
digital age, detailing 17 mantras for success
• Features many seminal campaigns and analyses their success,
including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’
Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is
also the author of 'Advertising is Dead. Long Live
Advertising'.
150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v
současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v
digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a
nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních
pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také
autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live
Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé
londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí
chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací
také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického
designu. Text v angličtině.
Almost overnight the digital revolution has turned the rules
of branding on their head. What matters now is not size, but
attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in
mindset. The campaigns in this book enable small companies to think
big – and force big companies to act small.
This new guide to success in the contemporary communications
age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour
in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent
campaigns.
Packed with vital content and analysis:
• 17 fundamental groundrules for everyone in advertising,
communications and business
• Defines a new set of rules for brand behaviour in the
digital age, detailing 17 mantras for success
• Features many seminal campaigns and analyses their success,
including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’
Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is
also the author of 'Advertising is Dead. Long Live
Advertising'.
150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v
současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v
digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a
nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních
pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také
autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live
Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé
londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí
chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací
také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického
designu. Text v angličtině.
Almost overnight the digital revolution has turned the rules
of branding on their head. What matters now is not size, but
attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in
mindset. The campaigns in this book enable small companies to think
big – and force big companies to act small.
This new guide to success in the contemporary communications
age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour
in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent
campaigns.
Packed with vital content and analysis:
• 17 fundamental groundrules for everyone in advertising,
communications and business
• Defines a new set of rules for brand behaviour in the
digital age, detailing 17 mantras for success
• Features many seminal campaigns and analyses their success,
including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’
Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is
also the author of 'Advertising is Dead. Long Live
Advertising'.
150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v
současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v
digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a
nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních
pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také
autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live
Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé
londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí
chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací
také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického
designu. Text v angličtině.
Almost overnight the digital revolution has turned the rules
of branding on their head. What matters now is not size, but
attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in
mindset. The campaigns in this book enable small companies to think
big – and force big companies to act small.
This new guide to success in the contemporary communications
age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour
in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent
campaigns.
Packed with vital content and analysis:
• 17 fundamental groundrules for everyone in advertising,
communications and business
• Defines a new set of rules for brand behaviour in the
digital age, detailing 17 mantras for success
• Features many seminal campaigns and analyses their success,
including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’
Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is
also the author of 'Advertising is Dead. Long Live
Advertising'.
150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v
současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v
digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a
nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních
pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také
autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live
Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé
londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí
chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací
také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického
designu. Text v angličtině.
Almost overnight the digital revolution has turned the rules
of branding on their head. What matters now is not size, but
attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in
mindset. The campaigns in this book enable small companies to think
big – and force big companies to act small.
This new guide to success in the contemporary communications
age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour
in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent
campaigns.
Packed with vital content and analysis:
• 17 fundamental groundrules for everyone in advertising,
communications and business
• Defines a new set of rules for brand behaviour in the
digital age, detailing 17 mantras for success
• Features many seminal campaigns and analyses their success,
including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’
Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is
also the author of 'Advertising is Dead. Long Live
Advertising'.
150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v
současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v
digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a
nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních
pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také
autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live
Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé
londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí
chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací
také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického
designu. Text v angličtině.
Almost overnight the digital revolution has turned the rules
of branding on their head. What matters now is not size, but
attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in
mindset. The campaigns in this book enable small companies to think
big – and force big companies to act small.
This new guide to success in the contemporary communications
age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour
in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent
campaigns.
Packed with vital content and analysis:
• 17 fundamental groundrules for everyone in advertising,
communications and business
• Defines a new set of rules for brand behaviour in the
digital age, detailing 17 mantras for success
• Features many seminal campaigns and analyses their success,
including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’
Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is
also the author of 'Advertising is Dead. Long Live
Advertising'.
150 vítězných kampaní. Nový průvodce k úspěchu v
současném komunikačním věku definuje nová pravidla brandingu v
digitálním věku a ilustruje je na 150 nejnovějších a
nejzajímavějších reklamách. Publikace přináší 17 základních
pravidel – „manter“ úspěchu v reklamě. Autor Tom Himpe je mj. také
autorem úspěšného titulu "Advertising is Dead. Long Live
Advertising", pracuje na pozici Senior Strategist u proslulé
londýnské mediální agentury Naked Communications. Kniha nesmí
chybět v žádné reklamní agentuře a je důležitým zdrojem informací
také pro grafické designéry a studenty reklamy a grafického
designu. Text v angličtině.
Almost overnight the digital revolution has turned the rules
of branding on their head. What matters now is not size, but
attitude: flexible, agile, transparent in actions, global in
mindset. The campaigns in this book enable small companies to think
big – and force big companies to act small.
This new guide to success in the contemporary communications
age illustrates and defines a new set of rules for brand behaviour
in the digital age – showcased in 150 of the most innovative recent
campaigns.
Packed with vital content and analysis:
• 17 fundamental groundrules for everyone in advertising,
communications and business
• Defines a new set of rules for brand behaviour in the
digital age, detailing 17 mantras for success
• Features many seminal campaigns and analyses their success,
including Cadbury’s ‘Drumming Gorilla’ and Tate’s ‘Your Collection’
Tom Himpe is a freelance creative media strategist. He is
also the author of 'Advertising is Dead. Long Live
Advertising'.
Autor: | Himpe Tom |
Nakladatel: | Thames |
ISBN: | 978-0-500-51416-0 |
Rok vydání: | 2008 |
Jazyk : | Angličtina |
Druh: | 1 x kniha |
Vazba: | vázaná |
Počet stran: | 400 |
Mohlo by se vám také líbit..