Marketingová komunikace
21
%
316 Kč 399 Kč
Odesíláme do 3 až 5 dní
Sleva až 70% u třetiny knih
Uznávaný marketingový praktik Petr Frey představuje nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu.
Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu.
Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
Autor: | Petr Frey |
Nakladatel: | Management Press, s.r.o. |
ISBN: | 978-80-7261-237-6 |
Rok vydání: | 2011 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 212 |
Zařazení: | příručky • marketingová komunikace |
Mohlo by se vám také líbit..