Centrum péče o zakázníky

  • MÁM VYTVOŘENOU OBJEDNÁVKU, ALE RÁD BYCH PROVEDL NĚJAKÉ ZMĚNY, JE TO MOŽNÉ?

    Ano, je to možné. Prosím, kontaktujte nás e-mailem na adrese Info@ucebnice.cz, rádi Vám objednávku upravíme podle Vašeho přání.

  • ZASÍLÁTE ZBOŽÍ TAKÉ DO ZAHRANIČÍ?

    Ne, dodání je možné pouze v rámci České republiky.

  • ZASÍLÁTE ZBOŽÍ I NA FAKTURU?

    Zboží odesíláme pouze na základě platby předem nebo platby v hotovosti při převzetí zásilky (na dobírku).

  • MUSÍM SE ZAREGISTROVAT, KDYŽ SI CHCI OBJEDNAT ZBOŽÍ?

    Registrace k vytvoření objednávky není nutná, ale díky ní nemusíte při opakovaných objednávkách vyplňovat své kontaktní údaje a máte také přehled o stavu a historii svých nákupů.

  • PROČ MÁTE VYPRODANÉ KNIHY I NADÁLE VE SVÉ NABÍDCE?

    Zákazníci nás často žádají o informace o nedostupných titulech, které byly již vyprodány s tím, že se je pokusí najít v antikvariátech nebo bazarech. Jsme rádi, že můžeme našim zákazníkům vyjít vstříc alespoň tímto způsobem a jsme pro ně informačním zdrojem o knižním trhu.

  • NEDAŘÍ SE MI PŘIHLÁSIT. CO MÁM DĚLAT?

    Zkontrolujte si, prosím, zda máte povolené cookies nastavení svého internetového prohlížeče. Ověřte, zda jste zadali správnou e-mailovou adresu pro přihlášení. Pokud jste zapomněli heslo, můžete si ho nechat opětovně zaslat na svou e-mailovou adresu klikem na odkaz „zapomněl jsem heslo“. V případě, že i přesto není přihlášení úspěšné, kontaktujte nás, prosím, na e-mailové adrese technickapodpora@ucebnice.cz, rádi Vám s přihlášením pomůžeme.

  • VYBRANÉ ZBOŽÍ NEJDE PŘIDAT DO KOŠÍKU, PROČ?

    Pokud u knihy chybí tlačítko pro přidání zboží do košíku, je titul vyprodán. Sledujte, prosím, jeho opětovné naskladnění.

  • Reklamace / Vrácení zboží

    Došlo při přepravě knížky k jejímu poškození? Má knížka, kterou jsme Vám dodali, nějakou vadu? V takovém případě máte nárok na její reklamaci. Abychom Vám celý proces reklamace ulehčili, připravili jsme pro Vás speciální reklamační formulář. Ten si stačí jen stáhnout do počítače, vyplnit, vytisknout a odeslat s reklamovaným zbožím na naši adresu. Při vyřizování Vaší reklamace budeme jednat s maximální péčí a o jejím výsledku Vás budeme informovat nejdéle do 30 kalendářních dnů.

    Postup reklamace

    • Klikněte myší na tento odkaz. Tím si stáhnete speciální reklamační formulář do Vašeho počítače.
    • Formulář otevřte a vyplňte na počítači, nebo si ho vytiskněte a vyplňte ručně.
    • Formulář vlastnoručně podepište.
    • Vyplněný a podepsaný formulář vložte do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží. Do zásilky vložte také kopii faktury. Celou zásilku zabalte tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy.
    • Zabalenou zásilku odešlete na adresu:
      Ucebnice.cz
      Na Zvonku 788
      460 15 Liberec

    Postup reklamace

    Poté, co od Vás obdržíme reklamované zboží, Vaši reklamaci odborně posoudíme a stanovíme další postup. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace posuzujeme my jakožto prodávající. V případě, že bude Vaše reklamace shledána oprávněnou, Vám bude zaslán nový kus nebo vrácena kupní cena. Stane se tak bezprostředně po posouzení reklamace. Peněžní prostředky vracíme převodem na účet nejdéle do 14 dnů od vyřízení reklamace. V případě oprávněné reklamace Vám vzniká nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši. Více informací lze nalézt v kompletních obchodních podmínkách, které jsou k dispozici na internetové adrese: Obchodní Podmínky V případě jakýchkoli dotazů se na nás neváhejte obrátit na emailu: info@ucebnice.cz

    Vrácení zboží

    Kupujete knížku jako dárek, ale nevíte, jestli vyberete správně? Obáváte se komplikovaného a zdlouhavého procesu vrácení nevhodně zvolené knížky? U nás neriskujete. Zboží zakoupené v našem e-shopu můžete vrátit do 14 dnů od jeho převzetí, a to bez udání důvodů. Peníze zaplacené za zboží, včetně nákladů na jeho dodání, Vám vrátíme na bankovní účet.

    Postup reklamace

    1. Klikněte myší na tento odkaz. Tím si stáhnete speciální formulář pro vrácení zboží do Vašeho počítače.
    2. Vyplněný formulář zašlete na e-mail: info@ucebnice.cz a jednu jeho kopii přiložte i k nazpět odesílanému (vracenému) zboží. Ke zboží pak přiložte i kopii faktury.
    3. Zboží společně s požadovanými dokumenty zabalte do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození anebo zničení.
    4. Vyplněný a podepsaný formulář vložte do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží. Do zásilky vložte také kopii faktury. Celou zásilku zabalte tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy.
    5. Zabalenou zásilku zašlete (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme) na adresu:

      Ucebnice.cz
      Na Zvonku 788
      460 15 Liberec
    6. Náklady spojené s vrácením zboží nesete Vy. Peněžní prostředky, které jste za zboží zaplatili, včetně nákladů na dodání, Vám vrátíme <strong>do 14 dnů</strong> ode dne vrácení zboží. Pokud jste zvolili jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme, vrátíme Vám náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

    Poučení pro vrácení zboží

    Zboží musí být vráceno nepoškozené, neopotřebované a neznečištěné a, pokud je to možné, v původním obalu.
    Pokud bude vrácené zboží opotřebované anebo poškozené, vzniká nám vůči Vám nárok na náhradu škody tím vzniklé.
    Za zboží podstatně poškozené anebo zničené při přepravě v důsledku použití nevhodného obalu není možné vrátit kupní cenu ani náklady na dodání zboží.

  • Doprava a platba
    Česká pošta Na dobírku
    128 Kč
    Zásilkovna Na dobírku
    128 Kč
    Česká pošta Převodem
    99 Kč
    Zásilkovna Převodem
    99 Kč

Pomoc našich pracovníků V případě, že jste nenalezli pomoc na Vaši otázku

Vážení zákazníci, před Vánoci jsou naše telefonní linky často přetížené (telefony mají oznamovací tón, nebo bez tónu).
V takovém případě nám prosím napište na e-mail naší zákaznické podpory.

Na e-maily odpovídáme obvykle do 1 pracovního dne.

Děkujeme za pochopení.

info@ucebnice.cz
+420 487 354 450