Autor publikací z oboru síťového marketingu.
Tom Schreiter, často přezdívaný "Big Al" (neboli Velký Al) je publicistou v oboru marketingu, ve kterém působí již od 70. let. V dnešní době patří mezi často vyhledávané odborníky na marketing začínajících společností. Na téma správného a efektivního rozvíjení společností, zejména těch fungujících v internetovém prostředí, napsal hned několik populárních publikací. V těch se věnuje tomu, jak začínat, kde nejlépe sehnat klientelu a jak se stát úspěšným podnikatelem. Na tato témata pořádá Schreiter také mnoho přednášek a to po celém světě. Zamířil například do Ruska, Francie, Belgie, ale také Malajsie, Austrálie, nebo na Nový Zéland. Mezi jeho vydané publikace patří kupříkladu "Jak co nejlépe získávat nové spolupracovníky pro LMN", "Jak dosáhnout explozivního růstu v MLM", nebo "Velký Al vypráví".