Marketing v cestovním ruchu
18
%
289 Kč 355 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka pokračuje k podrobnějšímu výkladu jednotlivých kroků marketingového řízení a jeho informačního zajištění marketingovým informačním systémem. Zvláštní pozornost věnuje různým podobám marketingového mixu a jednotlivým nástrojům rozšířeného klasického marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a místo prodeje, marketingová komunikace, tvorba balíčků služeb, tvorba programů, spolupráce, procesy a především lidé, kteří se na tvorbě a distribuci služeb podílejí a ovlivňují je. Text obsahuje nejen nejnovější teoretické poznatky, ale je doplněn i mnoha příklady a případovými studiemi z české a zahraniční praxe.
Autor: | Dagmar Jakubíková |
Nakladatel: | Metafora |
ISBN: | 978-80-247-3247-3 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Kniha |
Počet stran: | 288 |
Zařazení: | monografie • marketing cestovního ruchu |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Lázeňství
Dagmar Jakubíková
-
Něžná náruč rodičů
Eva Kiedroňová
-
Rozvíjej se, děťátko...
Eva Kiedroňová
-
Inteligentní investor
Benjamin Graham
-
Dítě školkou povinné
M. M. Cabicar
-
Udírny a uzení
Egon M. Binder
-
Jak prokouknout druhé lidi
Joe Navarro
-
Tesařské spoje
Manfred Gerner
-
Vývojová psychologie
Dana Krejčířová; Josef Langmeier
-
Praha neznámá
Petr Ryska
-
Psychologie masových vrahů
Andrej Drbohlav
-
Kouzelná třída
Zuzana Pospíšilová
-
Pohyb s říkadly pro nejmenší
Zuzana Pospíšilová
-
Omalovánky Pixel Art
Joanna Webster
-
Jak se domluvit s kojencem a batoletem
Terezie Vasilovčík Šustová
-
Miluj svůj život - osobní příručka
Louise L. Hay