Miloš Toman

Intuitivní marketing je jedním z mála originálně českých marketingových nástrojů. S tímto již uceleným marketingovým konceptem přišel český ekonom a spisovatel Miloš Toman. Ten tento nástroj vhodný zejména pro střední a menší firmy přednáší také na českých vysokých školách, kam byl zařazen právě díky němu. Tento druh marketingu, jak Toman vysvětluje ve svých knihách, je úzce spojen s obchodní činností a právě proto je vhodný zejména pro menší podniky. O tom jak s tímto druhem marketingu pracovat a jak díky němu posílit svůj začínající nebo již zavedený menší podnik se dočtete v mnoha z naučných knih autora. Toman nezapomíná ani na reklamu odvozenou z tohoto konceptu, nebo přímo řešení jednotlivých problémů v podnikání, zejména těch s produktivitou. Mezi knihy autora poté patří "Intuitivní marketing pro 21. století", "Intuitivní reklama", nebo "Zamrzlá produktivita".