Intuitivní marketing
14
%
207 Kč 240 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe.
Autor: | Miloš Toman |
Nakladatel: | Management Press, s.r.o. |
ISBN: | 978-80-7261-165-2 |
Rok vydání: | 2009 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 140 |
Zařazení: | příručky • marketing |
Mohlo by se vám také líbit..