Public Relations
589 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií.
Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské programy pro PR pracovníky a studenty PR.
Autor: | Jacquie L Etang |
Nakladatel: | Portál |
ISBN: | 978-80-7367-596-7 |
Rok vydání: | 2009 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Pevná bez přebalu matná |
Počet stran: | 344 |
Zařazení: | učebnice • public relations |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Hovory k sobě
Irvin D. Yalom
-
Moudrost vyznání víry
Anselm Grün
-
Lidé plánují, Bůh se směje
Sherre Hirsch
-
Mé všechno volá k Bohu
Jan Houkal
-
Ani Bůh prý není neomylný
Sherre Hirsch
-
Víra
Guy Gilbert
-
Člověk a jeho symboly
Carl Gustav Jung
-
Červená kniha Čtenářská edice
Carl Gustav Jung; Sonu Shamdasani; John Peck
-
Současná psychopatologie pro pomáhají...
-
Rok s krtkem
Miroslava Sloupová
-
Čeho před smrti nejvíce litujeme
Bronnie Ware
-
Není hláska jako hláska
Kateřina Slezáková
-
Malý tyran
Jirina Prekop
-
Vývojová psychologie ...
Kateřina Thorová
-
Příběhy z měsíční houpačky
Else Müller
-
Exotem na této zemi
Ladislav Heryán