Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 18.03
PPL Úterý 18.03
Osobní odběr Středa 19.03
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Public Relations

Public Relations

589  Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské programy pro PR pracovníky a studenty PR.
Autor:
Nakladatel: Portál
ISBN: 978-80-7367-596-7
Rok vydání: 2009
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Pevná bez přebalu matná
Počet stran: 344
Zařazení: učebnice public relations
Mohlo by se vám také líbit..