Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 18.02
PPL Úterý 18.02
Osobní odběr Středa 19.02
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Prezentace v marketingových komunikacích

Prezentace v marketingových komunikacích
18 %

244  Kč 299 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes veškerý dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k velkým ironiím dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější.Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. A právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem, a to nejen v marketingu. Bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, pro kterou je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb, a nezapomíná ani na virtuální prezentace, jako je telefon, video, web či e-mail.
Autor:
Nakladatel: Grada
ISBN: 978-80-247-3123-0
Rok vydání: 2010
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 160
Zařazení: monografie sociální komunikace veřejné vystupování prezentace informací marketingová komunikace
Mohlo by se vám také líbit..