CI.CZ 1990-2007 /česky/
16
%
838 Kč 999 Kč
Odesíláme do 3 až 5 dní
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha CI.CZ 1990 – 2007 (Firemní styl v České
republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho
nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti
Corporate Designu vzniklo.
Autoři této knihy, Michal Richtr a Alan Záruba, zahrnuli do
vybraného souboru projekty, které se staly významnými tím, že si z
různých důvodů vydobyly příkladného postavení. Nejedná se jen o
projekty firemního stylu velkých českých firem, bank nebo
finančních institucí s mezinárodním dosahem, ale i o projekty
vizuální prezentace menších podniků, neziskových organizací,
kulturně-vzdělávacích a společenských institucí nebo českých měst a
krajů.
Kniha CI.CZ 1990 – 2007 (Firemní styl v České
republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho
nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti
Corporate Designu vzniklo.
Souhrn 38 projektů je v úvodní části publikace doplněn o
tématickou historickou studii a podrobnou metodiku práce odborníků,
kteří se tvorbou a rozvojem jednotného vizuálního stylu u nás
profesionálně zabývají. Kniha obsahuje také stručnou biografii
jednotlivých designérů a terminologický slovník vybraných
pojmů.
Kniha CI.CZ 1990 – 2007 (Firemní styl v České
republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho
nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti
Corporate Designu vzniklo.
Publikace CI.CZ 1990 – 2007 zprostředkovává tak poprvé naší
veřejnosti téma, které je stále více populární, nicméně zatím
nedostatečně odborně komunikované.
Autor: | Alan Záruba |
Nakladatel: | CI.CZ |
ISBN: | 978-80-254-1835-2 |
Rok vydání: | 2008 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | 1 x kniha |
Počet stran: | 240 |
Zařazení: | monografie • obrazové publikace • grafický design • průmyslový design • identita organizace |