Creative Advertising
27
%
717 Kč 980 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Mario Pricken, v současnosti jeden z nejžádanějších
kreativců, představí více než 200 světových reklam z širokého
spektra médií, včetně časopisů, billboardů, TV, kina a internetu.
Sleduje kreativní proces v pozadí vybraných nejúčinnějších
reklamních kampaní posledních let. Každá kapitola v knize se
zaměřuje na jiné praktické metody kreativní a inovativní reklamy,
doprovázené oceněnými pracemi nejvlivnějších jmen daného oboru.
Vydání obsahuje kompletně upravenou a aktualizovanou úvodní
kapitolu se spoustou nových příkladů, které demonstrují nepřeberné
množství možných přístupů k reklamě. Kniha provšechny, jejichž
hlavní náplní práce je kreativita.
Autor: | Pricken Mario |
Nakladatel: | Thames |
ISBN: | 978-0-500-28733-0 |
Rok vydání: | 2008 |
Jazyk : | Angličtina |
Druh: | 1 x kniha |
Počet stran: | 272 |
Mohlo by se vám také líbit..