Jak dostat firmu z krize
36
%
62 Kč 97 Kč
Expedujeme 1 až 2 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Co je to krize firmy – Nejčastější signály krize – Jaká jsou řešení krize – Jak si vypracovat strategický plán boje proti krizi – Jak se chovat v krizi
Jak už název napovídá, jde o téma velmi aktuální. Kniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně možnosti řešení jak krizi čelit a jak se jí ideálně vyhnout.
Jak už název napovídá, jde o téma velmi aktuální. Kniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně možnosti řešení jak krizi čelit a jak se jí ideálně vyhnout.
Nakladatel: | Jonathan Livingston |
Jazyk : | Čeština |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Věci, které uvidíte, jen když zpomalíte
Sunim Haemin
-
Zenová mysl, mysl začátečníka
Shunryū Suzuki
-
Zazen Satori
-
Zen ist die größte Lüge aller Zeiten
Sawaki, Kodo
-
Tři pojednání o zen-buddhismu
Róši P. Kapleau
-
Zenová masáž a medicína
Mistr Kaisen
-
Uvedení do zenu
Jiří Navrátil
-
Umění pokojného umírání
majster Kaisen
-
Trilogie mistrů zenu
Kaisen, Sando
-
Zazen
Tomio Prof.Hirai
-
Dictionary of Zen buddhist Terminolog...
Zvelebil, Kamil
-
Básně z Ledové hory
Chan-Šan
-
Balady
Jiří Wolker
-
Marketing menších a středních firem
-
Desatero úspěšného podnikatele
-
Jak zvyšovat firemní zisk snižováním ...