Jak dostat firmu z krize
32
%
66 Kč 97 Kč
Expedujeme 1 až 2 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Co je to krize firmy – Nejčastější signály krize – Jaká jsou řešení krize – Jak si vypracovat strategický plán boje proti krizi – Jak se chovat v krizi
Jak už název napovídá, jde o téma velmi aktuální. Kniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně možnosti řešení jak krizi čelit a jak se jí ideálně vyhnout.
Jak už název napovídá, jde o téma velmi aktuální. Kniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně možnosti řešení jak krizi čelit a jak se jí ideálně vyhnout.
Nakladatel: | Meriglobe |
Jazyk : | Čeština |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Kuba - Lonely Planet
Zuzana Beňová; Petr Hladík; Barbara Bresslau
-
Atlas odlehlých ostrovů
Judith Schalansky
-
Bali a Lombok - Turistický průvodce
Kolektiv Autorů
-
Thajsko
Ron Emmons; Paul Gray; Phillip Tang
-
Všechny alpské čtyřtisícovky
Peter Donatsch
-
Švýcarsko - průvodce
Jaroslav Kalivoda
-
Řím - Turistický průvodce
Dunford Martin
-
Madagaskar
-
Merian 87 - Dubaj, Emiráty, Omán
Müller-Wöbcke Birgit
-
Evropské treky snů
Darek Wylezol
-
Staré mapy naší země
Kučera Zdeněk
-
Korsika - Turistický průvodce - 4. vy...
David Abram
-
Balady
Jiří Wolker
-
Marketing menších a středních firem
-
Desatero úspěšného podnikatele
-
Jak zvyšovat firemní zisk snižováním ...