Po stopách kyberkrále
16
%
167 Kč 198 Kč
Odesíláme do 3 až 5 dní
Sleva až 70% u třetiny knih
Když Martin začíná hrát Kyberkrále, svou novou
kyberprostorovou počítačovou hru, těší se na řadu lítých soubojů se
zlými rytíři, a hlavně na závěrečný duel na život a na smrt s
mocným kyberkrálem. Jaké je však jeho překvapení, když místo toho
potkává nejrůznější prapodivné digitální tvory, například KANTORa
(Korektního, Analytického, Numericky Typizovaného Operativního
Robota), je nucen zapojit se do postmoderní hry se slovy (ačkoliv
netuší, co znamená "postmoderní") a málem se utopí v informační
dálnici. Hlavní hrdina je tak zpočátku ze všeho pěkně otrávený, ale
postupně se stále víc a víc zaplétá do podivně podmanivých
digitálních vrtochů nové hry...
G. S. Evans (1960) od roku 1993 dělí svůj čas mezí arizonský
Tucson a Prahu, kde píše a překládá. Jeho povídky byly publikovány
v časopisech Host a Labyrint, v amerických časopisech vyšly jeho
překlady povídek Arnošta Lustiga. Je redaktorem internetového
časopisu The Cafe Irreal (za který byl v roce 2008 nominován na
World Fantasy Award) a autorem knih Tajný (český) deník Fredericka
Barona a jiné texty (2007) a Týden v tiché zemi (2009).
Když Martin začíná hrát Kyberkrále, svou novou
kyberprostorovou počítačovou hru, těší se na řadu lítých soubojů se
zlými rytíři, a hlavně na závěrečný duel na život a na smrt s
mocným kyberkrálem. Jaké je však jeho překvapení, když místo toho
potkává nejrůznější prapodivné digitální tvory, například KANTORa
(Korektního, Analytického, Numericky Typizovaného Operativního
Robota), je nucen zapojit se do postmoderní hry se slovy (ačkoliv
netuší, co znamená "postmoderní") a málem se utopí v informační
dálnici. Hlavní hrdina je tak zpočátku ze všeho pěkně otrávený, ale
postupně se stále víc a víc zaplétá do podivně podmanivých
digitálních vrtochů nové hry...
G. S. Evans (1960) od roku 1993 dělí svůj čas mezí arizonský
Tucson a Prahu, kde píše a překládá. Jeho povídky byly publikovány
v časopisech Host a Labyrint, v amerických časopisech vyšly jeho
překlady povídek Arnošta Lustiga. Je redaktorem internetového
časopisu The Cafe Irreal (za který byl v roce 2008 nominován na
World Fantasy Award) a autorem knih Tajný (český) deník Fredericka
Barona a jiné texty (2007) a Týden v tiché zemi (2009).
Když Martin začíná hrát Kyberkrále, svou novou
kyberprostorovou počítačovou hru, těší se na řadu lítých soubojů se
zlými rytíři, a hlavně na závěrečný duel na život a na smrt s
mocným kyberkrálem. Jaké je však jeho překvapení, když místo toho
potkává nejrůznější prapodivné digitální tvory, například KANTORa
(Korektního, Analytického, Numericky Typizovaného Operativního
Robota), je nucen zapojit se do postmoderní hry se slovy (ačkoliv
netuší, co znamená "postmoderní") a málem se utopí v informační
dálnici. Hlavní hrdina je tak zpočátku ze všeho pěkně otrávený, ale
postupně se stále víc a víc zaplétá do podivně podmanivých
digitálních vrtochů nové hry...
G. S. Evans (1960) od roku 1993 dělí svůj čas mezí arizonský
Tucson a Prahu, kde píše a překládá. Jeho povídky byly publikovány
v časopisech Host a Labyrint, v amerických časopisech vyšly jeho
překlady povídek Arnošta Lustiga. Je redaktorem internetového
časopisu The Cafe Irreal (za který byl v roce 2008 nominován na
World Fantasy Award) a autorem knih Tajný (český) deník Fredericka
Barona a jiné texty (2007) a Týden v tiché zemi (2009).
Autor: | G. S. Evans |
Nakladatel: | David |
ISBN: | 978-80-904355-1-3, |
Rok vydání: | 2011 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | 1 x kniha |
Vazba: | vázaná |
Počet stran: | 104 |
Zařazení: | publikace pro děti • americké příběhy • fantasy příběhy |