Tvořivý sloh vážně i nevážně
Sleva až 70% u třetiny knih
Cílem publikace je nejen snaha upevnit některé stylistické dovednosti a docílit zběhlosti ve vyhledávání potřebných informací týkajících se českého jazyka (a nejen jeho), ale především rozvíjet fantazii a tvůrčí myšlení vůbec. Nejedná se tedy o učebnici v pravém slova smyslu. Nejčastější motivací je v tomto souboru hra, výzva k soupeření (já versus český jazyk) a podněcování fantazie. Využívání fantazie učí děti dávat věci a jevy do funkčních souvislostí, vnímat přírodu a společnost v souvislostech. V knize je časté kladení otázek typu: proč, jak, kde, kým, nač, kdy, důvod, příčina, následek, účel, smysl atd. To vyvolává zájem, nutí k přemýšlení, a tudíž i k argumentaci. Žáci se musí učit argumentovat, přesvědčovat, dokazovat, obhajovat, vysvětlovat, stavět se k problémům kriticky. Kniha nepostrádá ani náměty pro drobné herecké etudy, které jsou pro žáky zábavné, ale hlavně přínosné.
Autor: | Libuše Kubů |
Nakladatel: | TOBIÁŠ s.r.o. |
ISBN: | 978-80-7311-095-6 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 80 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Tvořivý sloh vážně i nevážně
Libuše Kubů
-
Dyslektická čítanka pro 2. - 3. ročník
Zděňka Michalová
-
Pracovní sešit k nápravě vývojových p...
Hana Treuová
-
Pravopisné křižovatky Stavba slova, s...
Zdeněk Topil
-
Český jazyk 2
Dagmar Chroboková; Kristýna Tučková; Zdeněk Topil
-
Pravopisné křižovatky Vyjmenovaná slova
Zdeněk Topil
-
Český jazyk 2 pracovní sešit Díl 2.
Dagmar Chroboková; Kristýna Tučková; Zdeněk Topil
-
Český jazyk 2 pracovní sešit Díl 1.
Dagmar Chroboková; Kristýna Tučková; Zdeněk Topil
-
Pravopisné křižovatky Podstatná jména 1
-
Pravopisné křižovatky Podstatná jména 2
-
Sluchové vnímání
Zděňka Michalová
-
Připravujeme se do školy
Zděňka Michalová
-
Specifické poruchy učení
Zdena Michalová
-
Deutsch 3
Vlasta Vaňková
-
Čáry máry II