Jsem čtenář 1 - získávám čtenářské dovednosti (barevný, doporučeno pro 2. ročník)
10
%
80 Kč 89 Kč
Expedujeme 1 až 2 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Nová pracovní učebnice Jsem čtenář navazuje z hlediska typologie cvičení na ucelený soubor učebních materiálů pro výuku čtení a psaní v 1. ročníku s názvem Čteme a píšeme s Agátou. Znalost tohoto souboru však není nutnou podmínkou k zvládnutí publikace Jsem čtenář, která je primárně určena žákům 2. ročníku, popř. její část mohou využívat i žáci 1. ročníku, a to na konci školního roku místo 3. dílu slabikáře.
Učební materiál Jsem čtenář si klade dva základní cíle:
• zvládat základní čtenářské dovednosti,
• poskytnout žákovi popisnou zpětnou vazbu, která podporuje proces čtení.
Učebnice se zaměřuje především na zlepšení techniky čtení, což následně vede k lepšímu porozumění textu. Žáci se učí číst nahlas, šeptem, s důrazem na první slabice slova, učí se číst přímou řeč, čárky a spojky ve větě apod., učí se rozlišovat mezi tím, co znamená číst plynule, správně, s porozuměním, pozorně. V 16 kapitolách, z toho čtyřech opakovacích, jsou hojně využívány myšlenkové mapy, práce s otázkou a odpovědí, vyhledávání a označování informací v textu, vyhledávání slov, která do textu nepatří, procvičování pravolevé orientace v textu a prostoru, kresba ad.
Na konci každé kapitoly je zařazeno sebehodnocení žáků formou tzv. balančního pásku, u něhož je uvedeno i vzdělávací tvrzení vyjadřující stav, ve kterém žák danou dovednost používá (tvrzení je uvedeno v 1. osobě jednotného čísla přítomného času). Udává také dosaženou úroveň určitého stupně získání dovednosti při práci s lekcí. Žák vybarví tolik políček na pásku, na kolik si myslí, že zvládá dovednost, které se v dané kapitole naučil. Stejné sebehodnocení obsahuje i karta, jež je součástí tohoto materiálu a kterou lze využít k opakovanému hodnocení práce žáka i v jiných předmětech. Takovýto způsob sebehodnocení může být prvním krokem k zavádění tzv. formativního hodnocení, kdy se žák porovnává pouze se svými výkony. Součástí jsou také stručné metodické poznámky pro vyučující. Učebnice byla pilotně ověřena na několika školách.
NNS270
Autor: | |
Nakladatel: | NNS |
ISBN: | 978-80-7600-081-0 |
Rok vydání: | 2019 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná/paperback |
Počet stran: | 56 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Písanka - velký pracovní sešit pro pr...
-
Sýkorčiny syrečky - obrázkový slovník...
-
Vyjmenovaná slova v obrázcích
-
Psaní vyjmenovaných slov. Určeno pro ...
-
Poznáváme abecedu
-
Lili a Vili 1 - písanka - 2. díl - Ná...
-
Český jazyk 5 nově, 1. díl
-
Písankový sešit s pomocnými linkami 512+
-
Procvičujeme tvrdé a měkké slabiky - ...
-
Opakujeme češtinu v 7. ročníku, 2. díl
-
Písanka 2/2 pro 2. ročník ZŠ
-
Plakáty s písmenky 1 (k Písmenkáři) -...
-
SOUBOR KARET pro výuku českého jazyka...
-
Opakujeme češtinu v 7. ročníku, 1. díl
-
Opakujeme češtinu v 8. ročníku, 1. díl
-
Český jazyk 5. 1. díl