Kreativita a inovace v organizaci
15
%
317 Kč 375 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Kreativita je hnací silou ekonomiky a jádrem úspěchu firem a jiných organizací. Publikace přináší první ucelený přehled o tom, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha kromě praktických rad nabízí řadu příkladů a cvičení, která pomáhají kreativitu rozpoznat a rozvíjet. Publikace je určena studentům, manažerům a podnikatelům.
Autor: | Emilie Franková |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-3317-3 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Vázaný |
Počet stran: | 272 |
Zařazení: | monografie • management • kreativita • týmová práce • kultura organizace • inovace |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Zásady ekonomie
N. Gregory Mankiw
-
Inteligentní investor
Benjamin Graham
-
Veřejný sektor a veřejné finance
František Ochrana; Jan Pavel; Leoš Vítek
-
Marketing a strategické řízení ve veř...
Jakub Slavík
-
Politika a média v konzumní společnosti
Vlastimil Růžička
-
Něžná náruč rodičů
Eva Kiedroňová
-
Rozvíjej se, děťátko...
Eva Kiedroňová
-
Dítě školkou povinné
M. M. Cabicar
-
Udírny a uzení
Egon M. Binder
-
Jak prokouknout druhé lidi
Joe Navarro
-
Bylinky pro děti a maminky
Magdaléna Staňková-Kröhnová
-
Tesařské spoje
Manfred Gerner
-
Vývojová psychologie
Dana Krejčířová; Josef Langmeier
-
Moderní didaktika
Robert Čapek
-
Praha neznámá
Petr Ryska
-
Psychologie masových vrahů
Andrej Drbohlav