Marketingový management destinací
16
%
227 Kč 269 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá i možnosti partnerství zejména mezi veřejným a soukromým. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s možnými nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je stručný přehled v aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.
Autor: | Monika Palatková |
Nakladatel: | Bambook |
ISBN: | 978-80-247-3749-2 |
Rok vydání: | 2011 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Paperback |
Počet stran: | 208 |
Zařazení: | monografie • marketingový management • marketing destinací |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Pedagogika pro učitele
Alena Vališová
-
Angličtina Kompletní gramatika
Walter Lutz
-
Němčina pro lékaře
Ivana Mokrošová
-
Angličtina 15 000 slovíček ve 150 tém...
Hoffmann Hans G. a Marion
-
Dějiny pedagogiky
Tomáš Kasper
-
Psychologie 1.díl
Jarmila Kelnarová; Eva Matějková
-
Angličtina pro fyzioterapeuty
Helena Gogelová
-
Anglická gramatika jednoduše
Stevens John
-
Marketing
Philip Kotler; Gary Armstrong
-
Angličtina
Hans G. Hoffmann
-
Angličtina pro lékaře
Joy Parkinson
-
Telemarketing v praxi
Květoslava Santlerová
-
Zlepšování podnikových procesů
Alena Svozilová
-
Ošetřovatelství II.
Ilona Plevová
-
Německá konverzace
Iva Michňová
-
111 nových her pro atraktivní výuku j...
Petr Hladík