Psychologie reklamy - 4. vydání
16
%
387 Kč 459 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zvuk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjist
Autor: | Jitka Vysekalová |
Nakladatel: | Bambook |
ISBN: | 978-80-247-4005-8 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 328 |
Zařazení: | kolektivní monografie • reklama a propagace • marketingová komunikace • psychologie reklamy |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Marketing management - 14. vydání
Kotler Philip, Keller Kevin Lane,
-
Fyziologie - Učebnice pro studenty zd...
Jindřich Mourek
-
Němčina - Slovíčka a gramatika pro za...
Anneli Billina a kolektiv
-
Angličtina pro samouky
Pourová Miloslava
-
První pomoc II pro studenty zdravotni...
Kelnarová Jarmila a kolektiv
-
Ošetřovatelské postupy v péči o nemoc...
Vytejčková Renata
-
Němčina - Velká cvičebnice slovní zás...
Brill Lilli Marlen, Techmer Marion,
-
100 osvědčených stavebních detailů – ...
Štumpa Bohumil, Šefců Ondřej,
-
Psychologie 2. díl - Učebnice pro obo...
Ilona Kopecká
-
Konstrukce nábytku - Nábytek a zabudo...
Wolfgang Nutsch
-
Radiologie pro studium i praxi
-
111 her pro atraktivní výuku angličtiny
Petr Hladík
-
První pomoc I - pro studenty zdrav. o...
Jarmila Kelnarová
-
Mezinárodní obchodní a diplomatický p...
Gullová Soňa
-
Podnikové informační systémy - Podnik...
Blažíček Roman, Basl Josef,
-
Procesně řízená organizace