Informační management
25
%
225 Kč 299 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Informační exploze zásadním způsobem mění zaběhlé pracovní postupy, mění se i způsob, jak trávíme volný čas. Rostoucí podíl služeb a jejich vazba na informační technologie vedl ke vzniku nové vědní disciplíny označované jako Service Science, o které dnes píše řada autorů (např. Cheng Hsu a další). Díky informačním technologiím vznikají virtuální týmy, informační systémy umožňují nahrazovat rutinní lidskou práci, a tím uvolňují zaměstnancům ruce pro vlastní tvůrčí činnost. Je však informační éra plná samých pozitiv? Autoři této publikace jsou toho názoru, že existují i stinné stránky výše nastíněné informační epochy.
Publikace dává nahlédnout právě do výše nastíněné informační společnosti a do všech souvisejících pojmů, obsahuje pasáže týkající se použití informačních systémů v soudobých organizacích, obsahuje informace o globální firemní strategii, s níž úzce souvisí strategie informační, obsahuje doporučení pro výběrová řízení na dodávku a inovaci informačních systémů.
Autor: | Ivana Švarcová |
Nakladatel: | KERNBERG PUBLISHING, s.r.o. |
ISBN: | 978-80-87197-40-0 |
Rok vydání: | 2012 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 184 |
Zařazení: | monografie • informační management |
Mohlo by se vám také líbit..