Reklama
15
%
230 Kč 269 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Autor: | Mikeš Jiří |
Nakladatel: | Cosmopolis |
ISBN: | 978-80-247-3492-7 |
Rok vydání: | 2010 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Paperback |
Počet stran: | 208 |
Zařazení: | příručky • reklama a propagace • marketingová komunikace • reklamní strategie |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Pedagogika pro učitele
Alena Vališová
-
Angličtina Kompletní gramatika
Walter Lutz
-
Logopedie
Jiřina Klenková
-
Němčina pro lékaře
Ivana Mokrošová
-
Angličtina 15 000 slovíček ve 150 tém...
Hoffmann Hans G. a Marion
-
Dějiny pedagogiky
Tomáš Kasper
-
Psychologie 1.díl
Jarmila Kelnarová; Eva Matějková
-
Angličtina pro fyzioterapeuty
Helena Gogelová
-
Anglická gramatika jednoduše
Stevens John
-
Marketing
Philip Kotler; Gary Armstrong
-
Angličtina
Hans G. Hoffmann
-
Angličtina pro lékaře
Joy Parkinson
-
Telemarketing v praxi
Květoslava Santlerová
-
Zlepšování podnikových procesů
Alena Svozilová
-
Ošetřovatelství II.
Ilona Plevová
-
Německá konverzace
Iva Michňová