Moderní marketingová komunikace
10
%
377 Kč 419 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.
Autor: | Jana Přikrylová |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-247-3622-8 |
Rok vydání: | 2010 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 320 |
Zařazení: | monografie • marketingová komunikace |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Moderní marketingová komunikace
Jana Přikrylová
-
Pedagogika pro učitele
Alena Vališová
-
Angličtina Kompletní gramatika
Walter Lutz
-
Logopedie
Jiřina Klenková
-
Němčina pro lékaře
Ivana Mokrošová
-
Anglická konverzace
-
Němčina 15 000 slovíček ve 126 tématech
Monika Reimann; Sabine Dinsel; John Stevens
-
Angličtina 15 000 slovíček ve 150 tém...
Hoffmann Hans G. a Marion
-
Dějiny pedagogiky
Tomáš Kasper
-
Psychologie 1.díl
Jarmila Kelnarová; Eva Matějková
-
Angličtina Konverzace
Lise Cribbin
-
Angličtina pro fyzioterapeuty
Helena Gogelová
-
Anglická gramatika jednoduše
Stevens John
-
Marketing
Philip Kotler; Gary Armstrong
-
Angličtina
Hans G. Hoffmann
-
Angličtina pro lékaře
Joy Parkinson