Mediální komunikace pro management
85 Kč 89 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás.
Autor: | Vojtěch Bednář |
Nakladatel: | Bambook |
ISBN: | 978-80-247-3629-7 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Zařazení: | příručky • management • masmédia • mediální komunikace |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Krizová komunikace s médii
Vojtěch Bednář
-
Sociální vztahy v organizaci a jejich...
Vojtěch Bednář
-
Jak omezit fluktuaci a udržet si zamě...
Vojtěch Bednář
-
Pedagogika pro učitele
Alena Vališová
-
Angličtina Kompletní gramatika
Walter Lutz
-
Logopedie
Jiřina Klenková
-
Němčina pro lékaře
Ivana Mokrošová
-
Anglická konverzace
-
Němčina 15 000 slovíček ve 126 tématech
Monika Reimann; Sabine Dinsel; John Stevens
-
Angličtina 15 000 slovíček ve 150 tém...
Hoffmann Hans G. a Marion
-
Dějiny pedagogiky
Tomáš Kasper
-
Psychologie 1.díl
Jarmila Kelnarová; Eva Matějková
-
Angličtina Konverzace
Lise Cribbin
-
Angličtina pro fyzioterapeuty
Helena Gogelová
-
Anglická gramatika jednoduše
Stevens John
-
Marketing
Philip Kotler; Gary Armstrong