Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
94 Kč 99 Kč
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají.
Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.
Autor: | Jakub Slavík |
Nakladatel: | Metafora |
ISBN: | 978-80-247-4819-1 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 192 |
Zařazení: | monografie • management • strategický management • marketing • veřejné služby |
-
Zásady ekonomie
N. Gregory Mankiw
-
Inteligentní investor
Benjamin Graham
-
Veřejný sektor a veřejné finance
František Ochrana; Jan Pavel; Leoš Vítek
-
Politika a média v konzumní společnosti
Vlastimil Růžička
-
Anatomie 1.
Radomír Čihák
-
Něžná náruč rodičů
Eva Kiedroňová
-
Rozvíjej se, děťátko...
Eva Kiedroňová
-
Dítě školkou povinné
M. M. Cabicar
-
Udírny a uzení
Egon M. Binder
-
Jak prokouknout druhé lidi
Joe Navarro
-
Bylinky pro děti a maminky
Magdaléna Staňková-Kröhnová
-
Tesařské spoje
Manfred Gerner
-
Vývojová psychologie
Dana Krejčířová; Josef Langmeier
-
Moderní didaktika
Robert Čapek
-
Praha neznámá
Petr Ryska
-
Kouzelná třída
Zuzana Pospíšilová