Udržatelné podnikání
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace zachycuje genezi společenské odpovědnosti podniků v uplynulých přibližně patnácti letech. Soustřeďuje se na kritickou analýzu dvou konceptů - Porterovy a Kramerovy myšlenky vytváření sdílené hodnoty (shared value) jako společensky odpovědné podnikové strategie a globální vůdcovství (global leadership) jako nových požadavků na lídry globálně integrovaných firem. Odpovídá na tyto otázky: Může se společenská odpovědnost stát součástí filozofie a strategie podniků, jejichž hlavním cílem je vytváření ekonomické hodnoty - zisku, návratnosti investic, růstu hodnoty pro akcionáře? Může zákonná regulace ze strany místních vlád změnit mezinárodní strategie globálně operujících nadnárodních společností?
Nakladatel: | Nakladatelství Oeconomica |
ISBN: | 978-80-2451-833-6 |
Rok vydání: | 2012 |
Jazyk : | Čeština |
Počet stran: | 141 |
Zařazení: | kolektivní monografie • společenská odpovědnost firem |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Fifty Shades of Grey 4
James E. L.
-
Hana
Alena Mornštajnová
-
Tajemství
Radka Třeštíková
-
Hana
Alena Mornštajnová
-
Božský milenec
Christina Laurenová
-
Jezero
Bianca Bellová
-
13. komnata milenek
Sofie Králová
-
Sněží, sněží... - Tři sváteční romance
Green John, Johnsonová Maureen, Myracleová Lauren
-
Slepá mapa
Alena Mornštajnová
-
Muž jménem Ove
Fredrik Backman
-
Povídky na tělo
Martina Formanová
-
Pán much
William Golding
-
Průmyslové technologie pro ekonomy