E-komerce internetový a mobil marketing
9
%
487 Kč 538 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Příručka se zabývá komerčním využitím Internetu a mobilních technologií, především e-komercí, internetovým a mobil marketingem. Je určena marketingovým pracovníkům (menších a středních) firem, studentům ekonomických a obchodních fakult, učitelům marketingu a všem ostatním zájemcům o tuto problematiku.
Co je Internet, další informační a komunikační technologie (ICT). Jaké Internet nabízí služby a nástroje, jak je zajišťován jeho provoz. Technické pojmy důležité pro e-marketing (cookies, logovací soubory, pojem protokol, IP adresy a domény ad.).
Nová ekonomika a Internet/ICT. Vymezení e-komerce, definice dle OECD. Internet jako součást podnikové strategie. Etapy e-komerce. Internet a marketingové nástroje. Možné výhody a přínosy, nevýhody, úskalí a rizika.
Internet jako zdroj informací pro firmy: nejdůležitější informace na Internetu z tohoto hlediska, hodnocení informací. Výzkumy s využitím Internetu: výhody a nevýhody, druhy výzkumů.
Výrobková politika a Internet. Cenová politika: aplikace tradičních nástrojů cenové politiky a nové možnosti, které přináší Internet. Platební systémy a přímé bankovnictví z hlediska obchodování na Internetu.
Distribuční politika: distribuce nehmotného zboží přímo na Internetu. Distribuce hmotného zboží z internetových obchodů. Změny v úloze a postavení zprostředkovatelů vlivem ICT. Dodavatelsko-odběratelské řetězce.
Internetová reklama: její rozměr a dynamika. Druhy internetové reklamy a jejich rozbor. Podpora prodeje: rozbor využití jednotlivých forem na Internetu. Mobil marketing a m-komerce.
Všechny probírané nástroje internetového a mobil marketingu jsou ilustrovány na četných příkladech, převážně z českého Internetu.
Stručný obsah
1. Co je Internet
2. Možnosti jednotlivých služeb Internetu
3. Základní pojmy a technologie
4. Nová ekonomika nebo jen pojmy?
5. E-komerce a internetový marketing
6. Internet jako zdroj informací pro firmy
7. Výzkumy s využitím Internetu
8. Výrobková politika
9. Cenová politika
10. Platební systémy a přímé bankovnictví
11. Distribuční politika
12. Internetová reklama
13. Podpora prodeje
14. Mobil marketing a m-komerce
15. Souvislosti a důsledky e-komerce
Nakladatel: | BEN - technická literatura |
ISBN: | 80-7300-195-0 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 352 |
Zařazení: | příručky • elektronický obchod • internet • internetový marketing • internetová reklama • mobil marketing |
Mohlo by se vám také líbit..
-
FOREX – Ziskové intradenní a swingové...
Lien Kathy
-
Praktický průvodce fakturací
Dagmar Halabrinová
-
Podniková ekonomika
-
Zásady ekonomie
N. Gregory Mankiw
-
Lídři jedí poslední
-
Hospodářská politika
Igor Kotlán; Christiana Kliková
-
Superguru Bárta
Kmenta Jaroslav
-
Vzestup peněz
Niall Ferguson
-
Učíme ekonomii 90 let
Antonie Doležalová
-
Základy ekonomie sportu
Vladimír Hobza
-
Makroekonomie
Josef Brčák
-
Češi a Němci
Václav Makrlík
-
Elektrotechnická schémata a zapojení 1
-
Návrh a konstrukce desek plošných spojů
-
Moderní učebnice elektroniky - 2. díl
-
Blender - naučte se 3D grafiku