Mikroekonomie
338 Kč 350 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Struktura a obsah publikace Mikroekonomie - středně pokročilý kurz jsou koncipovány tak, aby podaly ucelený obraz a odpovědi na nejrůznější otázky, které mohou vzejít jak z reálných situací na trhu, tak z již předchozího studia základního kurzu mikroekonomie. Kniha se zabývá analýzou spotřebitelského chování, procesem formování tržní poptávky a chováním spotřebitele při tržních změnách, kterými jsou zpravidla změny relativních cen, disponibilního důchodu nebo změny preferencí v důsledku jiných vlivů (reklama, móda, změna kvality zboží apod.). Následně se věnuje nabídkové straně trhu finální produkce a chování firmy, a to jak z hlediska produkční analýzy, tak z hlediska jednotlivých forem konkurence na trzích finální produkce. Další část je pak věnována trhu výrobních faktorů, a to především trhu práce a kapitálu. Dále publikace přibližuje propojení trhů finální produkce a trhů výrobních faktorů v podobě analýzy formování všeobecné rovnováhy a jejích změn. Předmětem poslední kapitoly je analýza tržních selhání.
Nakladatel: | Aleš Čenek,s.r.o. |
ISBN: | 978-80-7380-207-3 |
Rok vydání: | 2009 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 304 |
Zařazení: | učebnice vysokých škol • mikroekonomie |
Mohlo by se vám také líbit..
-
FOREX – Ziskové intradenní a swingové...
Lien Kathy
-
Inteligentní investor
Benjamin Graham
-
Praktický průvodce fakturací
Dagmar Halabrinová
-
Podniková ekonomika
-
Zásady ekonomie
N. Gregory Mankiw
-
Lídři jedí poslední
-
Hospodářská politika
Igor Kotlán; Christiana Kliková
-
Superguru Bárta
Kmenta Jaroslav
-
Učíme ekonomii 90 let
Antonie Doležalová
-
Makroekonomie
Josef Brčák
-
Češi a Němci
Václav Makrlík
-
Restart
Jason Fried
-
Komerční suburbanizace Prahy
-
Zodpovednosť na internete podľa české...
Martin Husovec
-
Encyklopedie českých právních dějin -...
Karel Schelle
-
Základní slova
Aleš Pejchal