Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pondělí 02.12
PPL Pondělí 02.12
Osobní odběr Úterý 03.12
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy

Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy
6 %

453  Kč 480 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Kdy získává firma díky marketingu tržní kompetenci ? V čem je síla marketingu ? Řešení není jednoduché. Strana nabídky ( výrobce, obchod ) se stává stále diferencovanější a speciálnější a díky uplatnění nových metod, analytických i řídících, také dynamičtější. Na straně poptávky vystupuje nový typ zákazníka, který je informovanější a kritičtější, s větším sebevědomím, jenž se snadno nenechá svést všudypřítomnou reklamou. Management tedy nemůže nic ponechat náhodě. Je odpovědný za strategický úspěch. Je třeba mít stále na mysli, že sebelepší produktová idea neznamená nic, pokud se ji nepodaří uskutečnit v takové formě, aby byla v konkurenční soutěži nedosažitelná svými funkcemi a jejich technickým provedením, stejně jako vstupními materiály, použitými technologiemi a náklady. Východiskem zvýšení konkurenční schopnosti firmy je tedy požadavek postupné integrace do konkurenceschopného dodavatelského řetězce. Úkolem však není jen tvorba nové hodnoty pro zákazníka, ale i nové hodnoty zákazníka, který se svojí loajalitou stává partnerem firmy. Což jsou další předpoklady zvýšení konkurenční schopnosti firmy.
Autor:
Nakladatel: Nakladatelství C.H.Beck-CZ
ISBN: 978-80-7400-098-0
Rok vydání: 2009
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 240
Zařazení: příručky logistika (management) marketingový management řízení vztahů se zákazníky konkurenceschopnost inovace výrobní management
Mohlo by se vám také líbit..