Marketing
630 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových příležitostí, Výběr cílových trhů, Marketingové nástroje, Marketingové aplikace, Moderní trendy v marketingu. Autoři ale doplnili text o nové poznatky a jevy, které v oblasti marketingu nastaly. Text byl také rozšířen o dvě nové kapitoly, jedna je zaměřena na sociální marketing a druhá se zabývá novými trendy a bariérami v marketingu. Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.
Nakladatel: | Nakladatelství C.H.Beck-CZ |
ISBN: | 978-80-7400-115-4 |
Rok vydání: | 2010 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 528 |
Zařazení: | učebnice vysokých škol • marketing |
Mohlo by se vám také líbit..
-
FOREX – Ziskové intradenní a swingové...
Lien Kathy
-
Praktický průvodce fakturací
Dagmar Halabrinová
-
Zásady ekonomie
N. Gregory Mankiw
-
Lídři jedí poslední
-
Hospodářská politika
Igor Kotlán; Christiana Kliková
-
Superguru Bárta
Kmenta Jaroslav
-
Učíme ekonomii 90 let
Antonie Doležalová
-
Makroekonomie
Josef Brčák
-
Češi a Němci
Václav Makrlík
-
Restart
Jason Fried
-
Bankovní regulace a dohled
Lenka Jurošková
-
Pojištění odpovědnosti za škodu (hist...
Ivo Svoboda
-
Zákon o majetkovém vyrovnání s církve...
Valeš
-
Notářský řád a řízení o dědictví. Kom...
Miloslav Jindřich
-
Občanský zákoník I.
Linda Perina
-
Rozhodčí smlouvy v mezinárodním obchodě