Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 22.04
PPL Úterý 22.04
Osobní odběr Středa 23.04
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Společenská odpovědnost podniků.

Společenská odpovědnost podniků.

437  Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Trvale udržitelný rozvoj a společensky odpovědné podnikání – to jsou velká témata, která souvisí s naléhavou snahou najít mechanismy řešení globálních problémů dnešního světa. Požadavek na společensky odpovědné podnikání otevírá závažné otázky, např.: Co je cílovou funkcí podnikání a jakou odpovědnost na sebe podniky skutečně mohou brát? Lze se spolehnout na tržní mechanismus? Jaké formy regulace a vládnutí jsou adekvátní dnešní globalizované světové ekonomice? Myšlenka odpovědného podnikání se objevuje jako důsledek společenského tlaku, společenské objednávky na rozšíření záběru firemních strategií a změnu myšlení podnikových stratégů. Cílem publikace je zhodnotit potenciální přínos této myšlenky jako regulačního mechanismu, který může usměrnit chování aktérů v tržním prostředí ve prospěch dlouhodobé stability a udržitelnosti. prof. Ing. DANA ZADRAŽILOVÁ, CSc. Autorka je profesorkou mezinárodního obchodu na Fakultě mezinárodních vztahů VŠE v Praze. V současné době vykonává funkci děkanky této fakulty. Ve své vědecké a pedagogické činnosti se specializuje na oblast řízení nadnárodních společností, otázky konkurenceschopnosti a mezinárodních strategií uskutečňovaných v různém kulturním kontextu. Je autorkou řady monografií, které jsou zaměřeny na problematiku mezinárodního managementu, řízení maloobchodních firem a vývoje odvětví obchodu. Působí jako členka Vědecké rady Fakulty managementu v Jindřichově Hradci a Fakulty mezinárodních vztahů Ekonomické univerzity v Bratislavě. Je rovněž členkou představenstva Svazu obchodu a cestovního ruchu. Za svou činnost byla v roce 2008 oceněna Zlatým dukátem udělovaným časopisem Moderní obchod, a to v kategorii Osobnost českého obchodu.
Nakladatel: Nakladatelství C.H.Beck-CZ
ISBN: 978-80-7400-192-5
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 192
Zařazení: monografie udržitelný rozvoj společenská odpovědnost firem
Mohlo by se vám také líbit..