Komunikace v informační společnosti
15
%
250 Kč 294 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Tato publikace je určena posluchačům magisterského studia oborů nespecializovaných na sociální a masovou komunikaci. Náplní kurzu jsou základní poznatky z oblasti masové komunikace a popis současného stavu i předpokládaného vývoje informační společnosti v souvislostech kulturních a sociálních aspektů životního stylu, trávení volného času i pracovních aktivit. Konkrétněji je pojednána komplexní role elektronických médií ve společnosti, základy jejich působení, význam svobody projevu, rizika médií a jejich minimalizování cestou regulace. Cílem je dosáhnout v oblasti sociální komunikace a médií teoretického poznání odpovídajícího úrovni znalostí v ostatních oblastech společenských věd a rozvíjet správné používání médií pro vzdělávání a obohacení životního stylu.
Nakladatel: | UJAK Praha |
ISBN: | 978-80-86723-39-6 |
Rok vydání: | 2007 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 144 |
Zařazení: | učebnice vysokých škol • komunikace (sdělování) • masmédia • informační společnost • elektronická média |
Mohlo by se vám také líbit..
-
FOREX – Ziskové intradenní a swingové...
Lien Kathy
-
Praktický průvodce fakturací
Dagmar Halabrinová
-
Zásady ekonomie
N. Gregory Mankiw
-
Lídři jedí poslední
-
Hospodářská politika
Igor Kotlán; Christiana Kliková
-
Superguru Bárta
Kmenta Jaroslav
-
Vzestup peněz
Niall Ferguson
-
Veřejný sektor a veřejné finance
František Ochrana; Jan Pavel; Leoš Vítek
-
Učíme ekonomii 90 let
Antonie Doležalová
-
Makroekonomie
Josef Brčák
-
Češi a Němci
Václav Makrlík
-
Restart
Jason Fried
-
Správní právo - obecná část
-
Jak vypracovat bakalářskou a diplomov...
-
Základy obecné pedagogiky
-
Filosofie