Krizový management podniku pro 21. století
279 Kč 289 Kč
Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu
Sleva až 70% u třetiny knih
Výrazné změny globálního podnikatelského prostředí v průběhu 20. a 21. století vedly ke vzniku nových druhů podnikatelských rizik, a potažmo krizí podnikatelských subjektů, s nimiž nebylo dříve počítáno. Díky těmto změnám začíná vystupovat do popředí zájmu řady ekonomů problematika krizového managementu podniku.
Záměrem publikace je poskytnout komplexní zpracování problematiky krizového řízení podniku a důraz je přitom kladen na možnosti řešení vzniklých krizových situací v podnicích.
Text uvádí čtenáře do problematiky krizového managementu a jeho historického vývoje, vymezuje pojem krize, provádí klasifikací krizových situací, zabývá se jejich vznikem a průběhem a zaměřuje se na manažerskou stránku řízení krizové situace v podniku. Dále jsou probrány otázky krizového plánování a tvorba krizových plánů a scénářů, přiblížena je krizová komunikace a problematika krizového řízení v oblasti veřejné správy.
Výklad je doplněn konkrétními příklady z podnikové praxe a případovými studiemi.
Publikace je určena vysokoškolským posluchačům se zaměřením na oblast managementu a široké odborné veřejnosti, která má zájem o danou problematiku.
Nakladatel: | Ekopress |
ISBN: | 978-80-86929-85-9 |
Rok vydání: | 2012 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Zařazení: | kolektivní monografie • krizový management |
Mohlo by se vám také líbit..
-
FOREX – Ziskové intradenní a swingové...
Lien Kathy
-
Praktický průvodce fakturací
Dagmar Halabrinová
-
Podniková ekonomika
-
Lídři jedí poslední
-
Hospodářská politika
Igor Kotlán; Christiana Kliková
-
Superguru Bárta
Kmenta Jaroslav
-
Vzestup peněz
Niall Ferguson
-
Učíme ekonomii 90 let
Antonie Doležalová
-
Makroekonomie
Josef Brčák
-
Češi a Němci
Václav Makrlík
-
Restart
Jason Fried
-
Bankovní regulace a dohled
Lenka Jurošková
-
Finanční modely
Zdeněk Zmeškal
-
Principy pojištění a pojišťovnictví
Ducháčková, Eva
-
Vitamíny pro ekonomický růst
Kohout, Pavel
-
Marketingové řízení památkových objektů