Marketingové řízení památkových objektů
27
%
198 Kč 269 Kč
Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky.
Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky.
Výsledky výzkumu v této souborné monografi jsou převedeny na návrhy přístupů, rozborů a metod, které jsou využitelné ve více efektivním marketingu památkových objektů.
Nakladatel: | Ekopress |
ISBN: | 978-80-87865-14-9 |
Rok vydání: | 2014 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 195 |
Zařazení: | kulturní památky • marketingový management • kolektivní monografie • marketingový výzkum • marketing kultury • památkové objekty |
Mohlo by se vám také líbit..
-
FOREX – Ziskové intradenní a swingové...
Lien Kathy
-
Praktický průvodce fakturací
Dagmar Halabrinová
-
Podniková ekonomika
-
Zásady ekonomie
N. Gregory Mankiw
-
Lídři jedí poslední
-
Hospodářská politika
Igor Kotlán; Christiana Kliková
-
Superguru Bárta
Kmenta Jaroslav
-
Vzestup peněz
Niall Ferguson
-
Učíme ekonomii 90 let
Antonie Doležalová
-
Makroekonomie
Josef Brčák
-
Češi a Němci
Václav Makrlík
-
Restart
Jason Fried
-
Krizový management podniku pro 21. st...
-
Finanční modely
Zdeněk Zmeškal
-
Principy pojištění a pojišťovnictví
Ducháčková, Eva
-
Vitamíny pro ekonomický růst
Kohout, Pavel