Marketingové řízení památkových objektů
27
%
196 Kč 269 Kč
Zboží skladem, ihned k odeslaní
Pokud objednám nyní, kdy zboží dostanu
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace Marketingové řízení památkových objektů je jeden z hlavních výstupů projektu NAKI (národní a kulturní identita), který financuje Ministerstvo kultury České republiky.
Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky.
Výsledky výzkumu v této souborné monografi jsou převedeny na návrhy přístupů, rozborů a metod, které jsou využitelné ve více efektivním marketingu památkových objektů.
Nakladatel: | Ekopress |
ISBN: | 978-80-87865-14-9 |
Rok vydání: | 2014 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 195 |
Zařazení: | kulturní památky • marketingový management • kolektivní monografie • marketingový výzkum • marketing kultury • památkové objekty |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Aspirin
Helga Vollmer
-
Základy klinické farmakologie
František Perlík
-
Moringa Oleifera
Barta, Claus
-
Moderní farmakoterapie v pneumologii
Martin Váša
-
Chemische Nomenklatur
Hellwich, Karl-Heinz
-
Farmakoterapie dyslipidemie, 2. rozší...
Vrablík, Michal
-
Farmakoterapie tromboembolických stavů
Debora Karetová, Jan Bultas
-
Farmakologia Rang i Dale
-
Szczepienia - niebezpieczne, ukrywane...
Sinclair Ian
-
Medikamenten Karten-Set - Notfallmedi...
-
Fytoterapie perem lékaře
Karol Mika
-
Barevný atlas farmakologie
Heinz Lüllmann
-
Anglicko-český a česko-anglický slovn...
Bočánková, Milena; Kalina, Miroslav
-
Economy in English
-
E-commerce
-
Příručka úspěšného obchodování na kom...