Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 07.01
PPL Úterý 07.01
Osobní odběr Středa 08.01
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Vytváření spotřebitelské hodnoty: Prostřednictvím řízení kvality výrobku a unikátnosti návrhu produktu

Vytváření spotřebitelské hodnoty: Prostřednictvím řízení kvality výrobku a unikátnosti návrhu produktu
16 %

220  Kč 261 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace přináší originální přístup k managementu hodnotových inovací a vytváření spotřebitelské hodnoty. Je určená manažerům, specialistům z oblasti řízení kvality, řízení výroby, marketingu a studentům vysokých a vyšších odborných škol. Tematicky je publikace rozdělena do čtyř základních oblastí: management lidského potenciálu, vytváření superprioritního produktu, produkční systém a regulace kvality. V knize jsou představeny původní metody, např. metoda predikce zásob dokončené výroby, využití informačního šumu k získání nové znalosti, odhalení nepodstatných faktorů u vyvíjeného produktu, předpověď tržeb z prodeje nového produktu bez znalosti minulého obdobé, měření hodnoty informace aj.
Autor:
Nakladatel: Wolters Kluwer
ISBN: 978-80-7357-570-0
Rok vydání: 2010
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 216
Zařazení: monografie management jakosti konkurenceschopnost hodnotový management výrobní management výrobky
Mohlo by se vám také líbit..