Marketing při utváření podnikové strategie
9
%
377 Kč 415 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Text publikace je praktickým zhodnocením zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti. Publikace poskytuje dále výklad moderních marketingových postupů nutných ke zvládnutí analýz okolí, tržního postavení podniku až po vypracování situační analýzy jako východiska pro tvorbu podnikového plánu. Uvedená kniha přibližuje marketing jako způsob myšlení a praktického chování firem. Autoři se snaží vysvětlit a naučit marketingovému myšlení tak, aby firmy byly schopny i při omezeném počtu zdrojů nalézt a využít příležitosti nejen na domácím, ala i na světovém trhu.. Přínosem je i zařazení zajímavých teoretických axiomů. Publikace je tak nejen vhodným učebním textem pro studenty, ale je velice vhodná i pro praxi manažerů a pracovníků podniků zabývajících se touto problematikou.
Autor: | Karel Havlíček |
Nakladatel: | Vysoká škola finanční a správní |
ISBN: | 978-80-7408-060-9 |
Rok vydání: | 2012 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | pevná |
Počet stran: | 253 |
Mohlo by se vám také líbit..