Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 26.11
PPL Úterý 26.11
Osobní odběr Středa 27.11
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Reklamní právo

 Reklamní právo

429  Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, která má své ústavněprávní základy spočívající především ve svobodě projevu a svobodě podnikání a která má také řadu východisek plynoucích z práva Evropské unie. Veřejnoprávní regulace přináší mnoho pravidel pro to, jak má reklama vypadat a jak vypadat nesmí, a to nejen v závislosti na propagovaném výrobku či službě, ale též v samotném způsobu šíření reklamy. Zvláštní ochrana je poskytována spotřebitelům či osobám mladším 18 let. Soukromoprávní hlediska reklamního práva plynou z práva nekalé soutěže, ochrany osobnosti či oblasti autorskoprávní. Mimo právních norem je třeba zohlednit též normy etické.Předkládaná publikace přináší komplexní pohled na reklamní právo. Popis a výklad právní úpravy doplňuje rozsáhlý rozbor judikatury a mnoho příkladů z reklamní praxe. Autori: JUDr. Mgr. Filip Rigel, Ph.D.; JUDr. Ondřej Moravec, Ph.D.; JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
Autor:
Nakladatel: Nakladatelství C.H.Beck-CZ
ISBN: 978-80-7400-686-9
Rok vydání: 2018
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 200
Mohlo by se vám také líbit..