Spotřebitelské typologie - Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015
24
%
262 Kč 345 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Monografie nabízí obraz nákupního chování české populace, který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu, který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 - 80 let k hmotným produktům, službám, společenským tématům a hudebním stylům. Jednotlivé kapitoly si do detailu všímají charakteristiky osob, které se o dané zboží, služby a společenská témata zajímají, respektive je nakupují. Popisuje je pomocí demografických charakteristik, přičemž si všímá, čím se liší od obecné populace, a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny. Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního, tedy ukazuje, jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající, jinými slovy sleduje, do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata. Přináší tak celou řadu informací, jejichž význam může být jak vědecký, tak i praktický, neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů.
Autor: | Radim Bačuvčík |
Nakladatel: | VeRBuM - Bačuvčík |
ISBN: | 978-80-8750-090-3 |
Rok vydání: | 2017 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná |
Počet stran: | 206 |
Mohlo by se vám také líbit..