Marketing podle trhů
25
%
225 Kč 299 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu.
Čtenáři ocení praktický obsah, který tvořil tým odborníků pod vedením manažera z praxe. Marketing podle trhů je rozdělen do dvou na sebe logicky navazujících částí. V první, části, teorie marketingu, má čtenář možnost si oživit základy marketingu. Kniha však nezachází do přílišných podrobností, snaží se pouze zopakovat to, co je nezbytné pro dokonalé pochopení následujících kapitol.
Ve druhé části, marketing podle trhů a produktů, jsou vysvětleny odlišnosti marketingu na dvou základních typech trhů, institucionálním a spotřebitelském. To proto, aby čtenář pochopil výrazný rozdíl mezi těmito trhy. Přes to, že naprostá většina objemu obchodů je realizována právě na trzích institucionálních a průmyslových, bývají tyto trhy v literatuře opomíjeny a na rozdíl od trhů finálních spotřebitelů jim není věnována dostatečná pozornost.
Dále se autoři zabývají jednotlivými marketingovými aplikacemi, v závislosti na nabízených produktech.
Autor: | Jan Kincl |
Nakladatel: | Alfa Publishing,s.r.o. |
ISBN: | 80-86851-02-8 |
Rok vydání: | 2004 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Pevná bez přebalu matná |
Počet stran: | 172 |
Zařazení: | monografie • marketing |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Biologie rostlin
Jan Kincl
-
Metody analýz výdajů státního rozpočtu
František Kalouda
-
Rivalita
Kurt Theodor Oehler
-
Proč nesnášíme politiky
Gábor Lenkei
-
O přírodě, řízení a naději
Ivan Kratochvíl
-
Souboj mozků v řízení
Jaroslav Jirásek
-
Cesta ke královskému platu aneb jsou ...
Dalibor Slivinský
-
Kávový voko
Marek Hofman
-
Efektivní podnikání v době Webu 2.0
Jiří Donát
-
Můj život na ch@tu
Miroslav Oupic