Strategické válečné hry v podnikání
23
%
306 Kč 399 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Kniha předního světového znalce problematiky podnikového zpravodajství a experta na aplikace metody válečných her v podnikové praxi je vhodnou příručkou, která vám (vrcholovým vedoucím pracovníkům firem i produktovým manažerům, manažerům značek, vedoucím projektů, marketingovým profesionálům a podnikovým plánovačům) umožní být neustále o krok před konkurenty. Ukazuje, jaký typ válečné hry - jako nástroje umožňujícího vytváření realistických strategických plánů, resp. testování spolehlivosti již existujících plánů - je vhodný pro vaši firmu či rozhodovací situaci, jak připravit, zorganizovat a uspořádat realistickou a nenákladnou válečnou hru, jak poznat dynamiku trhů, modelovat chování a předvídat tahy svých konkurentů s minimem informací a s maximální přesností, i to, že k tomu nepotřebujete ani počítače, velké a drahé poradenské firmy, ani doktorát z matematiky.
Autor: | Benjamin Gilad |
Nakladatel: | Management Press, s.r.o. |
ISBN: | 978-80-7261-216-1 |
Rok vydání: | 2010 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Pevná bez přebalu matná |
Počet stran: | 232 |
Zařazení: | příručky • podnikání • konkurence • strategický management • manažerské hry |
Mohlo by se vám také líbit..