Marketing na sociálních sítích
14
%
298 Kč 347 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Chcete jako marketingový pracovník připravit skutečně promyšlenou a efektivní propagační kampaň své firmy na sociálních sítích? Potřebujete vědět, odkud začít, na co nezapomenout, jak sledovat účinnost kampaně, jak pracovat s uživateli, jak se vyvarovat chyb, kdy a jak zapojit internetovou inzerci?
Uznávaný odborník s detailní znalostí specifik českého Internetu a sociálních sítí zvlášť vás jistou rukou provede jednotlivými fázemi kampaně. Naučíte se vybírat vhodnou sociální síť pro váš záměr, poznávat a pracovat se svým publikem a vyhodnocovat přínos své internetové prezentace. Výklad je obohacen o řadu aktuálních příkladů z praxe, konkrétních tipů a doporučení i varování před krátkozrakými praktikami.
Autor: | Vojtěch Bednář |
Nakladatel: | Computer Press, a.s. |
ISBN: | 978-80-251-3320-0 |
Rok vydání: | 2011 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 200 |
Zařazení: | příručky • marketingová komunikace • Facebook • internetové sociální sítě • Twitter |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Krizová komunikace s médii
Vojtěch Bednář
-
Sociální vztahy v organizaci a jejich...
Vojtěch Bednář
-
Jak omezit fluktuaci a udržet si zamě...
Vojtěch Bednář
-
Manažerské účetnictví
Alena Čechová
-
Excel VBA
Martina Králíčková
-
Panoramatická fotografie
Tomáš Dolejší
-
Angličtina s koledami
Linda Perina
-
Bio máma zdravé dítě
Lynda Fassa
-
Macromedia Dreamweaver 8 + CD ROM
Daniel Short
-
Dubaj
-
Digitální fotografie II.
Marie Němcová
-
Microsoft Word 2010
Kateřina Pírková
-
Cisco VoIP
Kevin Wallace
-
PHP 6
Ed Lecky-Thompson
-
Virtuální počítač
Michal Šika
-
Francouzská armáda
Jan Summer; François Vauvillier