Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 27.11
PPL Středa 27.11
Osobní odběr Čtvrtek 28.11
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Společenská odpovědnost firem

Společenská odpovědnost firem

258  Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace se věnuje aktuálnímu tématu současné doby - společenské odpovědnosti firem (CSR). Ve čtivé formě seznamuje s jejími teoretickými základy a přináší i pohled na aplikace v praxi formou případových studií na konci knihy. Text knihy čtenáře podrobně seznámí s implementací CSR do strategie firmy, jednotlivými pilíři společensky odpovědného podnikání, řeší problematiku rovných příležitostí, outplacementu, sociálního marketingu, Fair Trade i hodnocení a reportování CSR. Autorka se zamýšlí i nad kritikou tohoto konceptu a budoucím vývojem CSR. Nadto se v textu dočteme nejen i o odpovědném podnikání jako celku a obecněji odpovědném chování organizací, etikou v podnikání a korupci. Kniha je určena široké i odborné veřejnosti, komerční i veřejné správě a zejména manažerům společností, které chtějí naplnit koncept společenské odpovědnosti. Publikace se věnuje aktuálnímu tématu současné doby - společenské odpovědnosti firem (CSR). Ve čtivé formě seznamuje s jejími teoretickými základy a přináší i pohled na aplikace v praxi formou případových studií na konci knihy. Text knihy čtenáře podrobně seznámí s implementací CSR do strategie firmy, jednotlivými pilíři společensky odpovědného podnikání, řeší problematiku rovných příležitostí, outplacementu, sociálního marketingu, Fair Trade i hodnocení a reportování CSR. Autorka se zamýšlí i nad kritikou tohoto konceptu a budoucím vývojem CSR. Nadto se v textu dočteme nejen i o odpovědném podnikání jako celku a obecněji odpovědném chování organizací, etikou v podnikání a korupci. Kniha je určena široké i odborné veřejnosti, komerční i veřejné správě a zejména manažerům společností, které chtějí naplnit koncept společenské odpovědnosti. Publikace se věnuje aktuálnímu tématu současné doby - společenské odpovědnosti firem (CSR). Ve čtivé formě seznamuje s jejími teoretickými základy a přináší i pohled na aplikace v praxi formou případových studií na konci knihy. Text knihy čtenáře podrobně seznámí s implementací CSR do strategie firmy, jednotlivými pilíři společensky odpovědného podnikání, řeší problematiku rovných příležitostí, outplacementu, sociálního marketingu, Fair Trade i hodnocení a reportování CSR. Autorka se zamýšlí i nad kritikou tohoto konceptu a budoucím vývojem CSR. Nadto se v textu dočteme nejen i o odpovědném podnikání jako celku a obecněji odpovědném chování organizací, etikou v podnikání a korupci. Kniha je určena široké i odborné veřejnosti, komerční i veřejné správě a zejména manažerům společností, které chtějí naplnit koncept společenské odpovědnosti.
Autor:
Nakladatel: OPS
ISBN: 978-80-87269-12-1
Rok vydání: 2010
Jazyk : Čeština
Druh: 1 x kniha
Počet stran: 193
Zařazení: monografie společenská odpovědnost firem
Mohlo by se vám také líbit..