Společenská odpovědnost firem
258 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace se věnuje aktuálnímu tématu současné doby
- společenské odpovědnosti firem (CSR). Ve čtivé formě seznamuje s
jejími teoretickými základy a přináší i pohled na aplikace v praxi
formou případových studií na konci knihy.
Text knihy čtenáře podrobně seznámí s implementací CSR do
strategie firmy, jednotlivými pilíři společensky odpovědného
podnikání, řeší problematiku rovných příležitostí, outplacementu,
sociálního marketingu, Fair Trade i hodnocení a reportování CSR.
Autorka se zamýšlí i nad kritikou tohoto konceptu a budoucím
vývojem CSR. Nadto se v textu dočteme nejen i o odpovědném
podnikání jako celku a obecněji odpovědném chování organizací,
etikou v podnikání a korupci.
Kniha je určena široké i odborné veřejnosti, komerční i
veřejné správě a zejména manažerům společností, které chtějí
naplnit koncept společenské odpovědnosti.
Publikace se věnuje aktuálnímu tématu současné doby
- společenské odpovědnosti firem (CSR). Ve čtivé formě seznamuje s
jejími teoretickými základy a přináší i pohled na aplikace v praxi
formou případových studií na konci knihy.
Text knihy čtenáře podrobně seznámí s implementací CSR do
strategie firmy, jednotlivými pilíři společensky odpovědného
podnikání, řeší problematiku rovných příležitostí, outplacementu,
sociálního marketingu, Fair Trade i hodnocení a reportování CSR.
Autorka se zamýšlí i nad kritikou tohoto konceptu a budoucím
vývojem CSR. Nadto se v textu dočteme nejen i o odpovědném
podnikání jako celku a obecněji odpovědném chování organizací,
etikou v podnikání a korupci.
Kniha je určena široké i odborné veřejnosti, komerční i
veřejné správě a zejména manažerům společností, které chtějí
naplnit koncept společenské odpovědnosti.
Publikace se věnuje aktuálnímu tématu současné doby
- společenské odpovědnosti firem (CSR). Ve čtivé formě seznamuje s
jejími teoretickými základy a přináší i pohled na aplikace v praxi
formou případových studií na konci knihy.
Text knihy čtenáře podrobně seznámí s implementací CSR do
strategie firmy, jednotlivými pilíři společensky odpovědného
podnikání, řeší problematiku rovných příležitostí, outplacementu,
sociálního marketingu, Fair Trade i hodnocení a reportování CSR.
Autorka se zamýšlí i nad kritikou tohoto konceptu a budoucím
vývojem CSR. Nadto se v textu dočteme nejen i o odpovědném
podnikání jako celku a obecněji odpovědném chování organizací,
etikou v podnikání a korupci.
Kniha je určena široké i odborné veřejnosti, komerční i
veřejné správě a zejména manažerům společností, které chtějí
naplnit koncept společenské odpovědnosti.
Autor: | Lucie Mádlová |
Nakladatel: | OPS |
ISBN: | 978-80-87269-12-1 |
Rok vydání: | 2010 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | 1 x kniha |
Počet stran: | 193 |
Zařazení: | monografie • společenská odpovědnost firem |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Výška, šířka, hloubka, čas
Jiří Fiala
-
Tsunami
Ivan Vičar
-
Základy Knihy I-IV
Eukleides
-
Úplnost a neúplnost
Kurt Gödel
-
Robinsoni na Pivoni
Ivan Vičar
-
Krajinou pochybností
Michal Bartoš
-
Příležitostné rozpravy s matematikou
Petr Vopěnka
-
Základy Knihy V-VI
Eukleides
-
Selected properties of functional mat...
Jaroslav Šesták
-
Kara Mor, poslední čaroděj ze země Kůd
Vičar Ivan
-
Základy. Knihy XI-XII
Eukleides
-
Recent Developments in Fibrous Materi...
Rajesh Mishra
-
Progress in Fibrous Material Science
Rajesh Mishra
-
Vlákenné struktury pro speciální apli...
Jaroslav Šesták
-
Karl Bühler, une théorie du langage r...
Tomáš Hoskovec
-
Advances in Fibrous Material Science
Rajesh Mishra