Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pátek 06.12
PPL Pátek 06.12
Osobní odběr Pondělí 09.12
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Slovník politického managementu a volebního marketingu

Slovník politického managementu a volebního marketingu
22 %

147  Kč 189 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Čtenáři se do rukou dostává slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací, především pak z amerického a britského prostředí, kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější. Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace. Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění, zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem, kteří se věnují politickým vědám, žurnalistice, moderním komunikačním a prezentačním technikám, ale i sociologii, reklamě či sociální a politické psychologii. Tento slovník neslouží pouze jako příručka pro vyhledávání pojmů, jde zároveň o kompaktní text, který lze číst souvisle.
Autor:
Nakladatel: Grada
ISBN: 978-80-247-4013-3
Jazyk : Čeština
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 104
Zařazení: výkladové slovníky oborová terminologie terminologické slovníky politický marketing politická kampaň volební kampaň
Mohlo by se vám také líbit..