Termín obdržení zásilky
Česká pošta Úterý 03.12
PPL Úterý 03.12
Osobní odběr Středa 04.12
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Velký slovník marketingových komunikací

Velký slovník marketingových komunikací
24 %

265  Kč 349 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblasti marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol.
Autor:
Nakladatel: Metafora
ISBN: 978-80-247-4354-7
Rok vydání: 2012
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 272
Zařazení: výkladové slovníky oborová terminologie terminologické slovníky marketingová komunikace
Mohlo by se vám také líbit..