Velký slovník marketingových komunikací
24
%
265 Kč 349 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblasti marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol.
Autor: | Olga Jurášková |
Nakladatel: | Metafora |
ISBN: | 978-80-247-4354-7 |
Rok vydání: | 2012 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 272 |
Zařazení: | výkladové slovníky • oborová terminologie • terminologické slovníky • marketingová komunikace |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Obojživelníci a plazi České republiky
Ivan Zwach
-
Bylinková terapie
Monika Golasovská
-
Lexikon společenského chování
Vladimír Smejkal; Hana Schelová Bachrachová
-
Něžná náruč rodičů
Eva Kiedroňová
-
Rozvíjej se, děťátko...
Eva Kiedroňová
-
Inteligentní investor
Benjamin Graham
-
Dítě školkou povinné
M. M. Cabicar
-
Udírny a uzení
Egon M. Binder
-
Jak prokouknout druhé lidi
Joe Navarro
-
Tesařské spoje
Manfred Gerner
-
Vývojová psychologie
Dana Krejčířová; Josef Langmeier
-
Moderní didaktika
Robert Čapek
-
Praha neznámá
Petr Ryska
-
Psychologie masových vrahů
Andrej Drbohlav
-
Kouzelná třída
Zuzana Pospíšilová
-
Pohyb s říkadly pro nejmenší
Zuzana Pospíšilová