1001 reklamních tipů
19
%
227 Kč 280 Kč
Sleva až 70% u třetiny knih
Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu "Jak na to", a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampaní, nabízí informace, pomůcky a techniky, které jsou potřeba pro uvedení jakéhokoli produktu či služby na trh. Najdete zde typy slov, která přesvědčí, jak napsat úspěšný reklamní text, propagační akce, které skutečně fungují, nejúčinnější slogany a loga, typy layoutů, které upoutají pozornost, kdy použít srovnávací reklamu, humor a sex, kdy použít doporučení, proč je výběr typu písma tak důležitý a mnoho dalších užitečných rad.
Autor: | Luc Dupont |
Nakladatel: | Robert Němec-Pragma nakladat. |
ISBN: | 978-80-7349-195-6 |
Jazyk : | Čeština |
Druh: | Kniha |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Počet stran: | 312 |
Zařazení: | příručky • reklama a propagace • typografie • reklamní kampaně • reklamní strategie • reklamní texty • reklamní fotografie |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Poslední let Malého Prince
Jean-Pierre de Villers
-
Chvála siesty
Bruno Comby
-
Jak získat báječné tělo
Anita Naik
-
Spiritualita Findhornu
Eileen Caddy
-
Konečně EX toho vašeho EX
Kristin E. Carmichael
-
Žraloci stále ještě nemají rak
I. William Lane
-
Vše o sójových izoflavonech a ženském...
Victoria Dolby Toews
-
Příruční astrologický průvodce
Francesca Stuart