Termín obdržení zásilky
Česká pošta Středa 23.04
PPL Středa 23.04
Osobní odběr Čtvrtek 24.04
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Marketing

Marketing

324  Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
V první kapitole je vysvětlen pojem marketing, klasická marketinková koncepce, její prvky a vztahy mezi nimi. Druhá kapitola je zaměřena na strategické marketingové řízení. Obsahem dalších kapitol je proto marketingový výzkum, marketingový informační systém, marketingové prostředí, kupní chování zákazníků a segmentace trhu. Závěrečné kapitoly poukazují na to, jak lze marketing aplikovat v konkrétních oblastech a jaké moderní trendy se v něm prosazují. Základní principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.
Autor:
Nakladatel: C. H. Beck
ISBN: 978-80-7179-577-3
Rok vydání: 2003
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 432
Zařazení: učebnice marketing
Mohlo by se vám také líbit..