Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 26.12, 01.01 )
Česká pošta Úterý 31.12
PPL Úterý 31.12
Osobní odběr Čtvrtek 02.01
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Marketingové řízení místního rozvoje

Marketingové řízení místního rozvoje

347  Kč

Odesíláme do 5 až 7 dní

Sleva až 70% u třetiny knih
Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 – 2016). Získané praktické poznatky a zkušenosti jsou promítnuty do zobecňujících teoretických a metodologických principů marketingového řízení místního rozvoje. Zejména závěrečné kapitoly představují jejich aplikaci do konkrétních podmínek Brna.
Autor:
Nakladatel: Key publishing
ISBN: 978-80-7418-266-2
Rok vydání: 2016
Jazyk : Čeština
Vazba: brožovaná
Počet stran: 81
Mohlo by se vám také líbit..