Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
287 Kč 349 Kč
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý!
\nTradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh.
\nZjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
Autor: | Gil, Carlos |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-271-1296-8 |
Rok vydání: | 2021 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Knihy - paperback |
Počet stran: | 200 |
-
The End of Marketing
Gil, Carlos
-
Podniková informatika
Libor Gála; Zuzana Šedivá; Jan Pour
-
Photoshop Elements 15
Gradias Michael
-
SQL
Marek Laurenčík
-
JUnit 5
Arnošt Havelka; Rudolf Pecinovský
-
Revit
Kunčarová Edita, Stančík Adam
-
Windows 10
Josef Pecinovský; Rudolf Pecinovský
-
CSS a XHTML
David Procházka
-
Bezpečně na internetu
Martin Kožíšek; Václav Písecký
-
Něžná náruč rodičů
Eva Kiedroňová
-
Rozvíjej se, děťátko...
Eva Kiedroňová
-
Dítě školkou povinné
M. M. Cabicar
-
Udírny a uzení
Egon M. Binder
-
Jak prokouknout druhé lidi
Joe Navarro
-
Bylinky pro děti a maminky
Magdaléna Staňková-Kröhnová
-
Tesařské spoje
Manfred Gerner