Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
286 Kč 349 Kč
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý!
\nTradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh.
\nZjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.
Autor: | Gil, Carlos |
Nakladatel: | Metafora |
ISBN: | 978-80-271-1296-8 |
Rok vydání: | 2021 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Knihy - paperback |
Počet stran: | 200 |
-
The End of Marketing
Gil, Carlos
-
Inteligentní investor
Benjamin Graham
-
Jak prokouknout druhé lidi
Joe Navarro
-
Vývojová psychologie
Dana Krejčířová; Josef Langmeier
-
Praha neznámá
Petr Ryska
-
Psychologie masových vrahů
Andrej Drbohlav
-
Prvních 6 let ve vývoji a výchově dítěte
Zdeněk Matějček
-
Velká kniha manipulativních technik
Andreas Edmüller
-
Sociální psychologie
Jozef Výrost; Ivan Slaměník
-
Psychologie osobnosti
Marek Blatný
-
Nebezpečné osobnosti
Joe Navarro; Poynter Toni Sciarra
-
Zakázaná rétorika
Gloria Beck
-
Pozitivní myšlení
Sue Hadfield
-
Psychologie 1.díl
Jarmila Kelnarová; Eva Matějková
-
Zásady ekonomie
N. Gregory Mankiw
-
Asertivitou proti stresu
Ján Praško