Logistika pro obchod a marketing
8
%
216 Kč 235 Kč
Expedice za 2 až 3 dny
Sleva až 70% u třetiny knih
Publikace si klade za cíl vymezit podstatu a význam logistiky v procesech obchodu a zaměřit se na logistické přístupy a metody, aktuálně využívané v obchodování podniků nejen v prostředí tuzemských, ale i mezinárodních trhů. Předložená publikace tak řeší logistické nástroje používané v zásobovací a distribuční části dodavatelských řetězců. Jejich znalost by vám měla v obchodní praxi napomoci nejen tyto logistické přístupy a metody identifikovat a charakterizovat, ale také jim rozumět a v neposlední řadě je v případě potřeby umět využívat ve složitém prostředí současných globalizovaných trhů. Významnou součástí logistiky aplikované v obchodních procesech firem je zákaznický servis, kterému je věnována samostatná kapitola. Není jen záležitostí podnikové filozofie, ale je také praktickou činností, na níž se podílejí pracovníci prodeje, marketingu a logistiky. Právě logistické služby poskytované zákazníkům společně se zbožím představují dnes již tradičně reálnou šanci na zvýšení konkurenční schopnosti podniku. Při jejich realizaci je však zapotřebí brát v potaz aktuální trendy zejména v oblasti informačních technologií, podnikání, jakož i význam komprese časoprostoru. Publikace si proto klade za cíl nebýt jen teoretickým přehledem možných logistických postupů, nástrojů a metod používaných v obchodních procesech firem, ale také praktickým návodem, jak tyto postupy, nástroje a metody v obchodní praxi vhodně používat tak, aby si podnik na trhu zajistil svou konkurenční schopnost. Kniha je určena pracovníkům obchodu a logistických útvarů obchodních firem, zejména obchodním a logistickým manažerům, prodejcům, nákupčím, pracovníkům zákaznického servisu, logistikům a podnikatelům v obchodě. Důležitým zdrojem informací bude pro pedagogy a studenty logisticky, obchodně, ekonomicky a manažersky orientovaných vysokých škol. V neposlední řadě lze publikaci doporučit také všem, které téma logistiky a současná praxe poskytování logistických služeb z jakéhokoliv důvodu zajímá.
Autor: | Xenie Lukoszová |
Nakladatel: | Ekopress |
ISBN: | 978-80-8786-559-0 |
Rok vydání: | 2020 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | brožovaná/paperback |
Počet stran: | 146 |
Mohlo by se vám také líbit..
-
Logistická centra na globálním trhu
Xenie Lukoszová
-
E-commerce
-
Logistické technologie v dodavatelské...
-
Základy finančního účetnictví
Sedláček, Jaroslav
-
Konsolidace účetních výkazů - Princip...
Vladimír Zelenka
-
Management - Základy, přístupy, soudo...
Jaromír Veber
-
Mikroekonomie 1 – pro bakalářské studium
Faltová Leitmanová Ivana, Alina Jiří, Petrách Filip, Šetek Jaroslav, Volek Tomáš
-
Zadávání, hodnocení a kontrola veřejn...
-
Administrativní ceny nemovitostí a je...
-
Rizika bank a jejich regulace
Blahová, Naďa
-
Chrousti na zábradlí balkónu
Pavel Pecina
-
Mezinárodní finance a devizový trh
Jaroslava Durčáková
-
Ekonomika evropských profesionálních ...
Jan Šíma
-
Měření rizika ve financích
-
Ekonomika a řízení odvětví technické ...
Jaroslav Rektořík
-
Anglicko-český a česko-anglický slovn...
Bočánková, Milena; Kalina, Miroslav