Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu
232 Kč 249 Kč
Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky.
\nZískáte teoretické a metodologické znalosti, jak zcela konkrétně připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými základními statistickými postupy můžete shromážděné údaje následně zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky, včetně konkrétních marketingových doporučení.
Autor: | Miroslav Foret |
Nakladatel: | Grada |
ISBN: | 978-80-271-1723-9 |
Rok vydání: | 2020 |
Jazyk : | Čeština |
Vazba: | Knihy - paperback |
Počet stran: | 168 |
-
Včelaření od jara do zimy
Miroslav Foret
-
Jak prokouknout druhé lidi
Joe Navarro
-
Bylinky pro děti a maminky
Magdaléna Staňková-Kröhnová
-
Vývojová psychologie
Dana Krejčířová; Josef Langmeier
-
Praha neznámá
Petr Ryska
-
Psychologie masových vrahů
Andrej Drbohlav
-
Prvních 6 let ve vývoji a výchově dítěte
Zdeněk Matějček
-
Velká kniha manipulativních technik
Andreas Edmüller
-
Dětská klinická psychologie
Pavel Říčan; Dana Krejčířová
-
Sociální psychologie
Jozef Výrost; Ivan Slaměník
-
Psychologie osobnosti
Marek Blatný
-
Nebezpečné osobnosti
Joe Navarro; Poynter Toni Sciarra
-
Zakázaná rétorika
Gloria Beck
-
Pozitivní myšlení
Sue Hadfield
-
Psychologie 1.díl
Jarmila Kelnarová; Eva Matějková
-
Zásady ekonomie
N. Gregory Mankiw