Termín obdržení zásilky
Dodací doba je ovlivněna statním svátkem ( 01.01 )
Česká pošta Čtvrtek 02.01
PPL Čtvrtek 02.01
Osobní odběr Pátek 03.01
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

POP In-store komunikace v praxi

POP In-store komunikace v praxi
15 %

254  Kč 298 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu spotřebitelského vnímání prostředků in-store komunikace, přibližuje minulost, současnost a budoucnost in-store marketingu, věnuje se roli designu v POP aktivitách a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále významnější roli v komunikaci se zákazníky.
Autor:
Nakladatel: Bambook
ISBN: 978-80-247-2840-7
Rok vydání: 2009
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 224
Zařazení: příručky prodej reklama a propagace marketingová komunikace maloobchod spotřebitelské chování
Mohlo by se vám také líbit..