Termín obdržení zásilky
Česká pošta Pátek 20.12
PPL Pátek 20.12
Osobní odběr Pondělí 23.12
Termíny jsou pouze orientační a mohou se lišit podle zvoleného typu platby. O Průběhu zásilky Vás budeme informovat e-mailem.
Při nákupu většího množství produktů negarantujeme dodání do zobrazeného data

Internetový marketing

Internetový marketing
14 %

334  Kč 389 Kč

Sleva až 70% u třetiny knih
Marketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět. Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné: Jak marketing na Internetu funguje Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO) Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting) Jak budovat zpětné odkazy Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B Jak se prosadit na sociálních sítích Jak na virální marketing a e-mailing Praktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další.
Autor:
Nakladatel: Computer Press, a.s.
ISBN: 978-80-251-2795-7
Rok vydání: 2010
Jazyk : Čeština
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran: 304
Zařazení: příručky internetový marketing WWW technologie
Mohlo by se vám také líbit..